Dobra lekcja zaczyna się od motywacji ucznia.

Motywacja - tajemnica szkolnych sukcesów

Motywacja - tajemnica szkolnych sukcesów

Jak wzbudzić w uczniach pragnienie uczenia się - poradnik nauczyciela

Autor: Jarosław Kordziński


Format: A4, plik *pdf
Liczba stron: 81
ISBN: 83-88285-79-3

4.7 ocena średnia z 212 głosów


Cena: 29.00 zł + 23% VAT
Tematyka

Praktyczny dokument w formacie pdf!

Przystępna w formie publikacja, która odpowiada na wiele istotnych pytań dotyczących zaangażowania uczniów w proces uczenia się, a także wyjaśnia jak, wzmocnić w każdym uczniu chęć do nauki.

Nasza publikacja pokazuje jak:
  • motywować uczniów bez względu na prowadzony przedmiot
  • pracować z dzieckiem uzdolnionym
  • prowadzić lekcje tak, by były dynamiczne i interesujące
  • pracować z uczniem mającym trudności w nauce
  • oceniać, by nie zniechęcić do nauki


Korzyści

Dzięki naszej publikacji prowadzenie lekcji stanie się łatwiejsze a uczniowie z niecierpliwością będą wypatrywać tego, co wydarzy się na następnych zajęciach.

Otrzymają Państwo:
  • gotowe narzędzia i strategie pomocne w codziennej pracy z uczniami o różnych typach osobowości, różnym stopniu zaangażowania w pracę na lekcji oraz zróżnicowanym poziomie zdolności
  • możliwość wykorzystania w nauczaniu każdego przedmiotu
  • pomoc w pracy z uczniem szczególnie uzdolnionym oraz z uczniem mającym trudności w nauce
  • lepsze wykorzystanie narzędzi typu "praca domowa" czy "ocenianie" w motywowaniu ucznia
  • pomoc w prowadzeniu i organizacji czasu na lekcji
  • przejrzysta szata graficzna ułatwiająca korzystanie z publikacji i z odszukiwanie interesujących fragmentów
  • publikacje otrzymają Państwo na adres mailowy dzięki czemu nie ponoszą Państwo kosztów przesyłki




Spis treści


1. Informacje
1.1. Spis treści

1.2. Informacje o autorze
1.3. Wykaz piktogramów

2. Wstęp

3. Dlaczego motywacja w szkole jest ważna?
3.1. Co to jest motywacja?
3.2. Motywacja wewnętrzna
3.3. Motywacja zewnętrzna
3.4. Porównanie obu rodzajów motywacji
3.5. Rola nauczyciela w motywowaniu ucznia

4. Uczeń w systemie motywacji
4.1. Podstawy właściwej komunikacji
4.2. Unikanie barier komunikacyjnych
4.3. Preferencje sensoryczne
4.4. Typy inteligencji
4.5. Style uczenia się

5. Praca z uczniem szczególnie uzdolnionym
5.1. Rozpoznanie
5.2. Motywowanie ucznia szczególnie uzdolnionego
5.3. Indywidualny tok nauczania

6. Uczniowie mający trudności w nauce
6.1. Rozpoznanie
6.2. Motywowanie ucznia mającego trudności w nauce

7. Rola oceniania w motywowaniu
7.1. Rola informacji zwrotnej w ocenianiu
7.2. Ocenianie kształtujące
7.3. Zasady oceniania kształtującego
7.4. Nagrody i kary

8. Projektowanie pracy z uczniem
8.1. Formułowanie celów
8.2. Dobór działań
8.3. Sposoby angażowania uczniów

9. Praca z uczniem w klasie
9.1. Działania wprowadzające
9.2. Metody aktywizujące

10. Praca domowa w procesie motywowania ucznia
10.1. Celowość pracy domowej
10.2. Projektowanie pracy domowej
10.3. Sposób prezentacji i kontroli wykonania pracy domowej






  
Zamawiam!

« Powrót

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.
Newsletter