Wzory dokumentów i praktyczne porady dla dyrektorów i nauczycieli

Nowe formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole podstawowej

Autorzy: Jarosław Kordziński i Zuzanna Kołacz-Kordzińska


Format: CD

4.6 ocena średnia z 371 głosów

Tematyka

Publikacja na płycie CD skierowana do dyrektorów, nauczycieli, pedagogów w szkole podstawowej. Zawiera niezbędne informacje dotyczące zasad udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Przygotowana została w oparciu o najnowsze rozporządzenie MEN z 17 listopada 2010 roku w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach.


Korzyści

  • Dostęp do najnowszych zmian w prawie oświatowym
  • Aktualne wzory dokumentów
  • Fachowe porady ekspertów
  • Możliwość wydrukowania i modyfikacji dokumentów


Aktualności

  • Aktualności prawne
  • Przykładowe arkusze diagnozy
  • Karta Indywidualnych Potrzeb Ucznia
  • Zasady wdrażania Planu Działań Wspierających
  • Zadania Zespołów ds. indywidualnych potrzeb ucznia
  • Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – całościowy model postepowania

Na płycie znajdują się 3 moduły dostosowane do odpowiedniej grupy wiekowej uczniów:


  1. Moduł Przedszkole
  2. Moduł Szkoła podstawowa
  3. Moduł Gimnazjum
  4. Moduł Szkoła ponadgimnazjalna

Istnieje możliwość zakupu poszczególnych modułów lub całej płyty.








Zamawiam!
Klienci, którzy kupili ten tytuł interesowali się również:

Uczeń z dysleksją rozwojową

Materiały do pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych

« Powrót

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.
Newsletter